Fico to dal na Sulíka a vytiahol grafy. Je to naozaj vážne!

10. novembra 2017, Vladimír, Nezaradené

Ani si nepamätám, kedy predseda strany Smer Robert Fico vytiahol grafy. Naozaj, bez srandy. To musí byť z jeho strany naozaj ťažké obdobie.

Nečudo. Určite čakal minimálne štyroch županov. To, že predstúpil až po niekoľkých dňoch pred novinárov, tiež o niečom svedčí. Bez ohľadu na jeho (tentokrát naozaj veľmi slabé) argumenty, ktorými akože všetkých schladil. A hlavne novinárov, ktorí opäť nie sú objektívni a píšu bludy.

Dnes ani dehonestácia pfujky-pfujky médií nemala taký silný dôraz, ako to býva na tlačovkách od premiéra zvykom. Ehm, no že sme protislovenské veď viete čo. Normálne ma to prekvapilo.

No a čo ma dostalo najviac: vždy sám sebou istý premiér, ktorý si dnes pomáhal grafmi, mal roztrasené ruky. Strach? Nervozita? Bol som v šoku. Rétor je náš premiér veľmi skvelý, asi najlepší, a to nie len spomedzi politikov. Ale tie ruky, tie roztrasené, rozklepané prsty, čo ukazovali na stĺpčeky (@špeciálne poďakovanie marketingovému mágovi Erikovi Tomášovi), ktoré nás akože presvedčili, že Smer voľby vlastne vyhral. Na druhú stranu, možno bola v salóniku zima, ja som tam, žiaľ, nebol. Alebo bol premiér len unavený. Alebo, alebo, alebo,….

Ešte by som na záver dodal, že aj napriek pekným grafom a sexy tabuľke Smer aj tak voľby nevyhral. A nepíšeme o tom len my, slovenské médiá, ale aj média v zahraničí. To len pre úplnosť.