Mečiar vstal z hrobu a hneď prvou vetou zaklamal

7. marca 2017, Vladimír, Nezaradené

Aj napriek tomu, že som práve sedel vo vlaku, zapol som si pána Mečiara v TA3. Bol som zvedavý, rovnako ako tisíce uvedomelých ľudí, čo nám to ten náš pán bývalý premiér povie o amnestiách, vraždách, únose a podobne.

Hneď prvá veta klamstvo. Naši bratia z Česka majú na to peknú frázu lež jako věž

Ako môže Mečiar povedať, že mu žiadne médium nedalo šancu reagovať na situáciu z posledných dní? Vraj že iba TA3 sa mi ozvala, aby sa vyjadril. 😀 😀 😀 

Keď som počul túto jednu vetu, chcel som to vypnúť. Pravidelne stáli novinári pred vilou Elektra a chceli sa dopýtať nespočetné množstvo otázok. Mečiar mal vždy veľa práce, alebo bol neprítomný. Budem teraz domýšľavý, ale príchod veľkého V na scénu nie je ani tak o tom, že mal chuť vyjadriť sa. Skôr to „dostal na príkaz“, keďže to vyzerá zle-nedobre s jeho amnestiami. A tí, čo ich dostali, by s nimi chceli dožiť.

Nakoniec som stream nevypol.

Ostal som s mobilom v ruke a dopozeral som grotesku až dokonca. Nie je na mieste, aby som hodnotil, čo je a nie je pravda. Nie som odborník, necítim sa v téme „ako doma“ a nemám ani vek na to, aby som posúdil, nebodaj súdil. Názor však zastávam – Mečiarove amnestie je nutné zrušiť.

Jedno však musím Mečiarovi uznať. Za tých pár rokov, čo si užíva dôchodok, sa naučil reagovať s chladnou hlavou a zahmlievať už vie excelentne. Oveľa lepšie ako za svojej zlatej éry. Jeho slovami sme zistili smiešny paradox: on je vlastne ten, ktorému bolo ukrivdené a stal sa obetným baránkom a on ani nechápe, prečo na neho všetci ukazujú prstom. Zobuďte ma z tohto zlého sna, prosím.

Čo sa týka oponenta, musím pochváliť pána Bugára. Hovoril vecne, k veci, mal relevantné dôkazy a nestrieľal od brucha ako Mečiar. Bál som sa, že sa z debaty stane len dialóg plný prekrikovačiek a obviňvačiek, čo sa (z veľkej časti) našťastie nestalo. Prvýkrát si od volieb u mňa šplhol. Ale stále to nie je dosť, Béla. Musíš sa snažiť viac.